تنش و اضطراب و استرس و فشارهاي رواني روش هاي طبيعي هستند که افراد را مجبور به ارائه راهکارهاي خلاقانه و بديع براي رسيدن به موفقيت مي کنند نوآوري و اختراع مکمل يکديگر هستند و در بيشتر مواقع اين دو موضوع را با يکديگر متفاوت مي نگرند در واقع اختراع به معناي بوجود آوردن و ساخت محصولات جديد است و نوآوري ايده هاي خلاقانه اي است که در نهايت منجر به به اختراع و خدمات و بازاريابي و فروش. مبدل مي شود همه افراد نمي توانند اختراع بکنند اما تمامي افراد مي توانند نوآور باشند از ديدگاه استيو جابز ضرورت و لازمه کسب و کار درحال حاضر داشتن فرزنداني نوآور و خلاق است
توانايي پيش بيني نيازها در آينده براي رسيدن به موفقيت در آينده کسب و کار بسيار موثر است بايد برنامه ريزي در سه سطح کوتاه مدت و ميان مدت و بلند مدت داشت و شرايط رسيدن به اهداف خود را مورد بررسي قرار دهيم و سعي در کسب مهارت هاي مورد نياز کنيم همچنين به بر نقاط مثبت تمرکز کنيم مثبت انديشي بهرهمند شويد بر امور مثبت زندگي تمرکز کنيد و از فوايد مثبت انديشي خود به بهترين شکل استفاده نماييد از شکست ها نترسيد و تجربيات شکست خود را الگو قرا ردهيد براي رسيدن به موفقيت در کسب و کار خود.
قلب تپنده ومهم ترين و حساس ترين پست در هر شرکتي بازاريابي و فروش مي باشد بازاريابي آنلاين و فروش ترکيبي از علم و هنر است يادگيري اصول و قواعد بازاريابي بخشي از علم بازاريابي مي باشد. در اين مطلب به بيان چندين راه کار براي چگونه برگزار کردن يک جلسه فروش ارائه مي شود که رعايت اين نکات و راههکارها منجر به عقد قرار داد فروش خواهد گرديد.
برنامه جلسات مدير فروش
تهيه و تنظيم برنامه هاي کاري خود و انجام هماهنگي هاي لازم با روابط عمومي براي شرکت در جلسه يا ميزباني جلسه و قرار دادن برنامه جلسات بر روي موبايل و روي سيستم دفتر کار به صورتي که قابل روئيت باشد و مجهز به سيستم هشدار جلسات بر روي لپ تاپ و آي پد يا موبايل مدير همراه با يک شعار هدفمند که بيان کننده هدف جلسه باشد.
يکي از موارد بسيار مهمي که در موفقيت يک بازارياب نقش بسزايي دارد نحوه ي لباس پوشيدن بازارياب است . درست لباس پوشيدن و متناسب و رعايت آراستگي در پوشش مي تواند به شما حس خوب و در نتيجه اعتماد به نفس بازارياب را بالا برده و بر موفقيت حرفه اي ،حس احترام مشتري براي بازارياب را نيز به همراه خواهد داشت.
علاوه بر يادگيري اصول و فنون بازاريابي به صورت تئوري و عملي يک بازارياب و فروشنده موفق بايد يک هنرمند باشد تا بتواند نيازهاي مشتري خود را به خوبي دريافت کرده و با ارائه محصول مناسب خود با توجه به نيازهاي مشتري موجبات خشنودي مشتري را فراهم آورد ما از سه زبان براي برقراري ارتباط با مخاطبين و مشتريان خود استفاده مي کنيم
درباره این سایت