تنش و اضطراب و استرس و فشارهاي رواني روش هاي طبيعي هستند که افراد را مجبور به ارائه راهکارهاي خلاقانه و بديع براي رسيدن به موفقيت مي کنند نوآوري و اختراع مکمل يکديگر هستند و در بيشتر مواقع اين دو موضوع را با يکديگر متفاوت مي نگرند در واقع اختراع به معناي بوجود آوردن و ساخت محصولات جديد است و نوآوري ايده هاي خلاقانه اي است که در نهايت منجر به به اختراع و خدمات و بازاريابي و فروش. مبدل مي شود همه افراد نمي توانند اختراع بکنند اما تمامي افراد مي توانند نوآور باشند از ديدگاه استيو جابز ضرورت و لازمه کسب و کار درحال حاضر داشتن فرزنداني نوآور و خلاق است


7 اصل موفقيت استيو جابز در کسب و کار



  1. علاقمند به کار و فعاليتي که انجام مي دهيد

  2. بلند پرواز و روياپرداز باشيد

  3. ميان تجربياتتان ارتباط برقرار کنيد

  4. بهترين فرصت را انتخاب کنيد

  5. تجربه متفاوتي را به وجود آوريد

  6. اننتقال پيام ها به بهترين شکل

  7. ارائه راه حل , و دادن مشاوره کسب و کار به مشتريان براي رسيدن به آرزوها و آرمان هايشان


شرکت بازاريابي ديجيتال


نکات مهم براي موفقيت


توانايي پيش بيني نيازها در آينده براي رسيدن به موفقيت در آينده کسب و کار بسيار موثر است بايد برنامه ريزي در سه سطح کوتاه مدت و ميان مدت و بلند مدت داشت و شرايط رسيدن به اهداف خود را مورد بررسي قرار دهيم و سعي در کسب مهارت هاي مورد نياز کنيم همچنين به بر نقاط مثبت تمرکز کنيم مثبت انديشي بهرهمند شويد بر امور مثبت زندگي تمرکز کنيد و از فوايد مثبت انديشي خود به بهترين شکل استفاده نماييد از شکست ها نترسيد و تجربيات شکست خود را الگو قرا ردهيد براي رسيدن به موفقيت در کسب و کار خود.


ويژگي هاي مدير فروش موفق


قلب تپنده ومهم ترين و حساس ترين پست در هر شرکتي بازاريابي و فروش مي باشد بازاريابي آنلاين و فروش ترکيبي از علم و هنر است يادگيري اصول و قواعد بازاريابي بخشي از علم بازاريابي مي باشد. در اين مطلب به بيان چندين راه کار براي چگونه برگزار کردن يک جلسه فروش ارائه مي شود که رعايت اين نکات و راههکارها منجر به عقد قرار داد فروش خواهد گرديد.


6 نکته ويژه براي مديريت و برگزاري يک جلسه موفق فروش


برنامه جلسات مدير فروش


تهيه و تنظيم برنامه هاي کاري خود و انجام هماهنگي هاي لازم با روابط عمومي براي شرکت در جلسه يا ميزباني جلسه و قرار دادن برنامه جلسات بر روي موبايل و روي سيستم دفتر کار به صورتي که قابل روئيت باشد و مجهز به سيستم هشدار جلسات بر روي لپ تاپ و آي پد يا موبايل مدير همراه با يک شعار هدفمند که بيان کننده هدف جلسه باشد.


مشاوره برندينگ


بهترين زمان حضور در جلسه مدير فروش



  • يک روز قبل از تاريخ برگزاري جلسه حتما نزديک ترين و کوتاهترين راه رسيدن به محل برگزاري را بررسي کرده و همچنين بهترين وسيله براي رفتن را با توجه به مسير و نوع امکانات از نظر تامين شدن پارکينگ و . انتخاب نماييد

  • در صورت استفاده از آژانس و يا تاکسي و حتما از روز قبل رزرو شود

  • 15 دقيقه قبل از شروع جلسه در محل برگزاري جلسه حضور داشته باشيد

  • 5 دقيقه قبل از شروع رسمي جلسه وارد شرکت يا سالن جلسه شويد و اطلاعات خود را جهت معرفي ارائه نماييد


نحوه لباس پوشيدن يک مدير فروش موفق


يکي از موارد بسيار مهمي که در موفقيت يک بازارياب نقش بسزايي دارد نحوه ي لباس پوشيدن بازارياب است . درست لباس پوشيدن و متناسب و رعايت آراستگي در پوشش مي تواند به شما حس خوب و در نتيجه اعتماد به نفس بازارياب را بالا برده و بر موفقيت حرفه اي ،حس احترام مشتري براي بازارياب را نيز به همراه خواهد داشت.


لوازم مورد نياز براي حضور در جلسه بازاريابي و فروش موفق



  • همراه داشتن دفترچه وقلم مناسب جلسه

  • همراه داشتن کارت ويزيت به تعداد شرکت کنندگان در جلسه

  • همراه داشتن کاتولوگ و رزومه محصول به تعداد شرکت کنندگان در جلسه

  • قبل از جلسه موبايل خود را خاموش کنيد

  • همراه داشتن لب تاب يا آي پد

  • هرگز با سيگار يا آدامس و . وارد جلسه نشويد


مشاوره تبليغات


مديريت زمان و مکان جلسه بازاريابي وفروش



  • محل استقرار خود را پيدا کنيم

  • قبل از نشستن حاضران ننشينيم

  • با تمامي شرکت کنندگان ارتباط چشمي برقرار کنيد

  • اداي احترام و قدرداني کردن براي فرصتي که در اختيارش قرا رداده اند از تمامي اعضا

  • قرار دادن وسايل مورد نياز بر روي ميز

  • اعلام آمادگي خود براي شروع جلسه و گوش دادن به صحبت هاي مشتريان با باز کردن دفترچه و قلم در دست گرفتن

  • در هنگام گوش دادن به نظرات مشتريان به دقت به حرفهايشان گوش دهيم و به چشمهايشان نگاه کنيم و دست ها را به صورت گره کرده روي ميز قرار دهيم و با سر حرفهايشان را تاييد کنيم و نشان دهيم که با علاقه به حرفهايشان توجه مي کنيد

  • بعد از پايان صحبت ها نکات مهم را يادداشت کرده که بتوانند در زمان پاسخگويي نکات را مورد توجه قرار دهيد

  • در مقابل هيچ نظر و صحبتي از شرکت کنندگان موضع و جبهه گيري نشود

  • همواره لبخند بر لب داشته باشيد

  • حرف هيچکدام از شرکت کنندگان را قطع نکنيد

  • در پايان از همه تشکر کنيد

  • قدرت بيان بسيار عالي داشته باشيد در حين جلسه با مطرح کردن سوالات توجه شرکت کنندگان را به خود جلب نماييد

  • حتما زمان و تاريخ شروع همکاري رو از خريدار سوال کنيد


نتيجه گيري


علاوه بر يادگيري اصول و فنون بازاريابي به صورت تئوري و عملي يک بازارياب و فروشنده موفق بايد يک هنرمند باشد تا بتواند نيازهاي مشتري خود را به خوبي دريافت کرده و با ارائه محصول مناسب خود با توجه به نيازهاي مشتري موجبات خشنودي مشتري را فراهم آورد ما از سه زبان براي برقراري ارتباط با مخاطبين و مشتريان خود استفاده مي کنيم



  • زبان کلامي مدير فروش و بازاريابي

  • زبان بدني مدير فروش

  • زبان سازماني مدير فروش


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آرشیو کامل نوحه ها، روضه ها و مداحی های محرّم ماسک امگا و اوژن Good Days on the Way ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران ثبت برند حبکده این سایت حذف شده اهنگ های thera