سئو سايت 


 SEO مخفف کلمه Search Engine Optmizationation است که به معناي بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگري مانند گوگل مي باشد. اما اگر بخواهيم يک مفهوم ساده و قابل لمس براي اکثر مخاطبان را عنوان کنيم، بايد بگوييم که سئو سايت مجموعه تکنيک ها و روش هايي است که با کمک آن ها شما مي توانيد وب سايت تان را بهتر و سريع تر به مخاطبان خود و موتورهاي جستجو معرفي کنيد. هر چه کار بيشتري روي بهينه سازي وب سايت تان انجام شده باشد، در نهايت رتبه وب سايت تان بهبود يافته و وب سايت شما جز لينک هاي برتر گوگل قرار مي گيرد و شما مي توانيد بدون پرداخت هزينه اضافه در بالاي ليست موتورهاي جستجو قرار بگيريد که بسيار خوب است.
مشاور سئو مفاهيم گسترده ي سئو را در زمينه هاي مختلف بررسي مي کند و وضعيت سئو و سايت شما را با آن مطابقت مي دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هايي را به کارمندان و مديران شرکت ها ارائه مي کند.  در ادامه با معرفي خدمات مشاور سئو بهتر مي توانيد درکي از اين حرفه داشته باشيد.


ديجيتال مارکتينگ


مهمترين اهداف سئو سايت


سئو وب سايت ها اهداف مشخصي را دنبال مي کند. در حقيقت بهينه سازي صفحات وب به شما اين کمک را مي کند که شما در رتبه هاي بالاتري در ليست جستجو ها قرار بگيريد. اين کار باعث افزايش ارتباط بين صفحات وب و کلمات کليدي مي شود. از ديگر اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي توان به افزايش تعداد بازديد هاي وب سايت اشاره کرد. البته شما با ترفند هاي ديگري نيز مي توانيد بازديد وب سايت تان را افزايش دهيد؛ اما متاسفانه اين روش ها هميشه موثر نيستند و بازديد ها فقط در همان بازه زماني افزايش پيدا مي کنند. در صورتي که اگر روي سئو سايت به خوبي کار شده باشد، اين افزايش بازديد ها و پيدا کردن مخاطب هدف هميشگي بوده و در طولاني مدت يک ثبات نسبي را ايجاد مي کند. سئو و بهينه سازي صفحات وب اهداف ديگري را نيز دنبال مي کند که از آن جمله مي توان به برندسازي اشاره کرد. اگر به تازگي يک شرکت يا کسب و کار اينترنتي را ثبت کرده و برندتان معتبر و مشهور نشده است، بهينه سازي وب سايت کمک بسيار زيادي به اين هدف شما خواهد کرد. همانطور که مي دانيد برندسازي تاثير بسيار زيادي در گسترش کسب و کار و افزايش فروش محصولات دارد. افزايش فروش محصولات خود يکي ديگر از اهداف بهينه سازي وب سايت ها مي باشد که حتي شايد در نگاه کاربران اين مهمترين هدف طراحي يک سايت فروش محصولات باشد


ديجيتال مارکتينگ چيست ؟


براي بازاريابي و تبليغ محصولات روش هاي گوناگوني وجود دارد که در اين بين روش ديجيتال مارکتينگ يکي از جديدترين و به روز ترين روش هايي است که براي تبليغ بيشتر محصولات به مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور که از عنوان ديجيتال مارکتينگ مشخص است، مهمترين فاکتور براي اينکار، بکارگيري از ابزار هاي ديجيتالي مي باشد.
امروزه به دليل گسترش دسترسي به اينترنت افراد بيشتر وقت خود را در اينترنت و دنياي مجازي سپر مي کنند که اين عامل باعث مي شود دنياي اينترنت به محل خوبي براي تبليغ محصولات تبديل شود. در ديجيتال مارکتينگ از هر ابزار ديجيتالي مانند، سايت، ايميل، شبکه هاي مجازي و. براي تبليغ محصولات استفاده مي شود و استفاده از آن تنها محدود به کسب و کارهايي که به صورت اينترنتي فعاليت مي کنند، نمي شود بلکه کسب و کارهاي سنتي نيز مي توانند با استفاده از ديجيتال مارکتينگ به تبليغ هرچه بيشتر محصولات و خدمات خود، در دنيايي که مخاطب آن هدف بسيار گسترده اي دارد، بپردازند.


 


ديجيتال مارکتينگ چيست


بازاريابي آنلاين چيست؟


بازاريابي آنلاين در حقيقت مجموعه اي از ابزارها و متدها براي ترفيع محصول در بستر اينترنت است.


بازاريابي آنلاين 7 زير شاخه اساسي زير را شامل مي شود:



  1.  سئو ( SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو

  2.  بازاريابي موتورهاي جستجو يا SEM

  3.  بازاريابي محتوايي

  4.  بازاريابي شبکه هاي اجتماعي

  5.  تبليغات کليکي يا PPC

  6.  بازاريابي وابسته يا همکاري در فروش (Affiliate Marketing)

  7.  بازاريابي ايميلي يا ايميل مارکتينگ


سپنتا با ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و با استفاده از تکنيک هاي موثر معرفي محصولات و خدمات و افزايش فروش در رسانه هاي ديجيتال با همراهي مورد اطمينان در کنار شماست. بازاريابي ديجيتال به قدري فراگير است که مصرف کننده در هر زمان و مکاني که بخواهد به اطلاعات دسترسي دارد.
از اين رو اطلاعات مصرف کننده امروزي در مورد شما و محصولات و خدماتتان ، تنها به آنچه شرکت شما بيان مي کند خلاصه نمي شود و مشتري به مطالب موجود در رسانه ها ، توصيه دوستان، اقوام و آشنايان نيز به همان ميزان توجه مي کند و خيلي سريعتر و آسان تر به آنها اعتماد مي کند.
خدمات قدرتمند ديجيتال مارکتينگ سپنتا عبارتند از: طراحي وب سايت ، مديريت و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي ، طراحي اپليکيشن موبايل ، بازاريابي ايميل يا ايميل مارکتينگ ، بازاريابي پيامکي ، مديريت و بازاريابي محتوا ، بهينه سازي سايت يا سئو، تبليغات آنلاين و. که هر کدام بر اساس استراتژي ديجيتال مارکتينگ شرکت پيش رفته و با آناليز همزمان فعاليت ها، روش هاي کارآمد و نا کارآمد تشخيص داده مي شوند و تغييرات لازم اعمال شده تا سودآوري بيشتري را براي شرکت به ارمغان آورد.


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,محصولات ,سازي ,بهينه ,افزايش ,ديجيتال ,بهينه سازي ,ديجيتال مارکتينگ ,تبليغ محصولات ,براي تبليغ ,افزايش فروش ,براي تبليغ محصولات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قاصدک بهاري دیگ سنگی فالوور واقعی درج آگهی های مختلف Cheryl تولیدی و پخش لباس زنانه سایز بزرگ متاع دل