ديجيتال مارکتينگ چيست؟


ديجيتال مارکتينگ مقوله اي جديد در دنياي تبليغات به حساب مي آيد و امروزه به مجموعه اي از فعاليت ها که براي تبليغ محصول يا خدمات از ابزارهاي ديجيتال استفاده مي کنند، گفته مي شود. اولين بار از ديجيتال مارکتينگ در حوزه تبليغات تلويزيوني استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبليغات در دنياي فناوري هاي آنلاين را نيز شامل مي شود. امروزه با گستردگي استفاده از اينترنت، کارفرمايان و توليدکنندگان براي موفقيت در کسب و کار خود و معرفي آن در بازار، نياز به معرفي محصولات خود در دنياي اينترنت و شبکه هاي مجازي دارند که در اينجا ديجيتال مارکتينگ با بهره گيري از ابزارهاي ديجيتال و موجود در اينترنت، به معرفي و تبليغ محصولات و کسب و کار مي پردازد. اما نکته اي که حائز اهميت است اين است که ديجيتال مارکتينگ فقط به تبليغ در حوزه کسب و کارهاي آنلاين مربوط نمي شود و افرادي که هنوز هم از شيوه هاي سنتي اما ديجيتال براي تبليغات کار خود استفاده مي کنند نيز به نوعي از اين .مقوله بازاريابي در کار خود استفاده مي کنند.


ديجيتال مارکتينگ


ابزارهاي ديجيتال مارکتينگ


ديجيتال مارکتينگ داراي ابزارهاي زيادي است که مي توانيد از آنها براي تبليغ و تحليل کسب و کار خود استفاده کنيد، دو مورد از ابزارهاي رايگاني که مي توانيد براي تحليل کسب و کار خود و همينطور بازاريابي ديجيتال از آن ها استفاده کنيد عبارت اند از گوگل آناليتيکس و کنسول سرچ گوگل که  استفاده از آنها مزاياي زيادي را براي شما دارد. ابزار اول که به شما معرفي کرديم يعني ابزار گوگل آناليتيکس ابزاري است که با استفاده از آن مي توانيد اطلاعات کلي درباره کاربران خود بدست بياوريد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن مي توانيد درباره بازديدهاي وب سايت خود و همينطور ميزان مراجعه کاربران و . اطلاعاتي را بدست بياوريد که در ديجيتال مارکتينگ کاربرد زيادي دارند. ابزار دوم يعني کنسول سرچ گوگل ابزاري است که مديريت سئو وب سايت شما را بر عهده دارد و به شما کمک مي کند تا بتوانيد سئوي وب سايت خود را به درست ترين شکل ممکن انجام دهيد.


استراتژي مناسب براي ديجيتال مارکتينگ


عامل موفقيت شما در بازاريابي ديجيتال اين است که بتوانيد استراتژي مناسبي را براي کار خود داشته باشيد و برنامه ريزي خود را نيز براساس همين استراتژي بچينيد. براي داشتن يک استراتژي خوب شما در ابتدا بايد يک سايت و يا پروتال خوب داشته باشيد، بتوانيد محتواي خوبي را براي وب سايت خود تهيه کنيد، صفحات مختلفي را در شبکه هاي اجتماعي مختلف داشته باشيد تا بتوانيد به شکل بهتري با کاربران خود ارتباط برقرار کنيد، سعي کنيد که اقدام به توليد اينفوگرافيک درباره کسب و کار خود کنيد و برخي از اقدامات ديگر که مي توانند در اين مسير به شما کمک کنند.


سئو، يکي از مهمترين ابزارهاي تبليغات ديجيتال


سئو به معني بهينه سازي موتورهاي جستجو در وب است و در حوزه تبليغات ديجيتال جايگاهي بسيار ويژه و مهم دارد. با استفاده از سئو، سايت شما در موتورهاي جستجو بيشتر ديده مي شود و به عبارت بهتر رنکينگ سايت شما بيشتر مي شود. بنابراين بازديدکنندگان از وب سايت شما نيز افزايش يافته و همين امر به تبليغ هر چه بيشتر کسب و کار شما و رونق کسب و کار و فروش محصولات بسيار کمک مي نمايد. در واقع مخاطبان به سايت هايي که داراي رنکينگ بالا در موتورهاي جستجو به خصوص گوگل هستند، اعتماد بيشتري دارند و همين امر سبب مي شود تا محصولات شما را با اطمينان بيشتري خريداري نمايند. روش هاي بسياري براي بهينه سازي سايت وجود دارد که مي توانيد با يکي از اين روش ها، بازديدکنندگان از سايت خود را افزايش داده و برند خود را در حوزه گسترده اي به ديگران معرفي نماييد.


ابزار ديجيتال مارکتينگ


سئو داخلي چيست و چه مواردي در سئو داخلي بررسي مي شود؟


مدير سايت جهت افزايش رتبه سايت و البته افزايش موفقيت در بازاريابي اينترنتي فعاليت هايي را انجام مي دهد که اغلب افراد آن را با عنوان سئو داخلي يا همان بهينه سازي داخلي مي شناسند و مدير سايت در سئو داخلي موارد زير را بررسي مي نمايد.
- بررسي تگ عنوان ها
- بررسي توضيحات متا
- بررسي محتوا و کلمات کليدي به کار رفته در آن
- بررسي و بهينه سازي تصاوير
- سرعت بارگذاري سايت براي کاربران
- قابليت نمايش سايت در تلفن همراه


سئو خارجي چيست و آيا بر رتبه بندي سايت تاثير مي گذارد؟


در برابر سئو داخلي، سئو خارجي قرار دارد که با استفاده از فعاليت در شبکه هاي اجتماعي، استفاده از انواع بک لينک ها و سايت هاي معتبر ديگر در سايت خود سبب ارتقاء سايت در ميان ديگر سايت ها مي شود.


شرکت سئو چيست و چه وظيفه اي بر عهده دارد؟


طبق توضيحات بالا رتبه يک سايت براي افراد بسيار حائز اهميت مي باشد در نتيجه افراد همواره به دنبال شرکت و افراد متخصصي جهت افزايش رتبه سايت در ميان ديگر رقبا هستند که شرکت سئو با به کار گيري از تکنولوژي روز و متخصصان متبحر چنين خدماتي را به افراد ارائه مي دهند. 
در حقيقت شرکت سئو سايت شما را به گونه اي بهينه مي کند تا در جستجوي صفحات گوگل در بالاترين رتبه قرار گيرد چرا که حضور سايت در رتبه بالا خود سبب افزايش توجه کاربران به آن مي شود. شرکت هاي سئو توانايي انجام دو نوع سئو کلاه سفيد و سئو کلاه سياه را دارند وليکن طبق قوانين رسمي گوگل از سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند چرا که سئو کلاه سياه شايد بتواند در مدت زمان اندک رتبه سايت شما را ارتقا بخشد وليکن در نهايت، نتايج به صورت کلي از بين مي رود و حتي ممکن است سبب بروز آسيب به سايت شود البته در موارد بسيار حساس سايت از سوي گوگل اخطار دريافت مي کند.




گوگل در رتبه بندي هر سايت بيش از 200 فاکتور را در نظر ميگيرد که بخشي از آن را مي توان با استفاده از سئو کلاه سفيد بدست آورد در زير به برخي از مواردي که توسط سئو کلاه سفيد انجام مي شود بيان مي کنيم.
- افزايش امنيت وب سايت
- سرعت لود شدن وب سايت براي کاربران
- امکان استفاده از داده هاي ساختار يافته
- کيفيت محتويات سايت
- قابليت بک لينک هاي با کيفيت
- توانايي حضور در انواع شبکه هاي اجتماعي
- قابليت بهينه سازي تصاوير به کار رفته در وب سايت
در اصل شرکت هاي سئو با به کار گيري سئو کلاه سفيد مي توانند موارد بالا را در سايت اصلاح و يا بهينه سازي نمايند تا سايت توسط موتور هاي جستجوگر به سرعت بازيابي و در رتبه بالايي قرار گيرد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,استفاده ,ديجيتال ,گوگل ,رتبه ,مارکتينگ ,بهينه سازي ,ديجيتال مارکتينگ ,کلاه سفيد ,ابزارهاي ديجيتال ,موتورهاي جستجو
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اهمیت تغذیه وبلاگ بیتوته نور رسام طراحی وب سایت قیمت فیلتر شنی saranghe army همه چی موجوده اسین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.