نکات کليدي در بازاريابي شبکه هاي اجتماعي


بهترين زمان اشتراک مطالب


در شبکه هاي اجتماعي زمان مشخص و دقيقي براي اشتراک گذاري وجود ندارد ولي بر اساس تحقيقات انجام شده از طرف SumAll، زمان اوج بازديد بهترين زمان اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي مشخص شده است 9 تا 11 قبل از ظهر: گوگل+ 1 تا 3 بعد از ظهر: توييتر 1 تا 4 بعد از ظهر: فيسبوک 7 تا 10 بعد از ظهرTumblr 5 تا 6 بعد از ظهر: اينستاگرام 8 تا 11 بعد از ظهر Pinterest براساس نتايج به دست آمده بانوان در ساعات انتهايي در شب ها بيشتر در شبکه هاي اجتماعي فيس بوک، اينستاگرام و پينترس فعال هستند و استفاده مي کنند


ليست ايميلي براي توسعه کمپين


تبليغاتي با توجه به رشد زياد شبکه هاي اجتماعي و . اما همچنان ايميل محبوبيت زيادي دارد براساس نتايج اعلام شده در سال 2012، 91 درصد از کاربران ، ايميل هاي خود را به صورت روزانه چک مي کنند طبق تحقيق Exact Target، ايميل تا سال 2012 محبوبترين روش براي دريافت اطلاعات بوده است. ايميل ها نقش بسيار موثر و زيادي در توسعه بازاريابي آنلاين و کمپين هاي تبليغاتي دارند تبليغاتي شما داشته باشند. پس در طراحي سايت خود و يا از طريق برنامه نويسي در شبکه هاي اجتماعي، مکاني براي دريافت آدرس ايميل ايجاد کنيد.


نکات کليدي در بازاريابي شبکه هاي اجتماعي


تست هاي A/B طراحي کنيد


چگونه يک صاحب کسب و کار مي تواند متوجه شود که آيا کمپين او در شبکه هاي اجتماعي، به گوش مخاطباني که بايد برسد، مي رسد يا نه؟ و يا اينکه چگونه مي تواند تشخيص بدهد که چه جنس محتوايي، پرطرفدار است؟ ياري گرفتن از مشاوره کسب و کار و استفاده از تست A/B


انتشار مطالب در بستر مناسب خود


هر کدام از شبکه هاي اجتماعي با هدف خاص و ويژه اي شکل گرفته است و مخاطبان خاص خود را دارند . درک اين موضوع، ميتواند تلاشهاي بازاريابي ديجيتال و فروش شما را به نتيجه برساند. براي مثال شما نمي توانيد يک شرکت حقوقي را اينستاگرام يا Pinterest تبليغ کنيد. نکات بسيار کليدي و ريزي در حوزه فعاليت در شبکه هاي اجتماعي وجود دارد بعنوان مثال Evan LePage ميگويد که کاربران توييتر از عکسهاي توييت شده لذت مي برند، کاربران فيس بوک هم عکس دوست دارند ولي از اينکه از آن ها درخواست لايک کنيد بدشان مي آيد و کاربران گوگل + اغلب افرادي هستند که برند و برندينگ برايشان مهم است


خلاقيت در ارائه راهکار جديد


در دنياي ايده آل، بهينه سازي براي بازاريابي موتورهاي جستجو روشي براي ي نيازهاي بازاريابي شبکه هاي اجتماعي است که بصورت رايگان عرضه مي شود، ولي با توجه به اينکه در دنياي ايده آلي قرار نداريم، سرويس هايي مانند Google Adwords طراحي شده است. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي امر مهمي است که براي اکثر شبکه هاي اجتماعي ممکن است. زماني که به فيسبوک، يوتيوب و يا هر يک از شبکه هاي اجتماعي ديگر مبلغي پرداخت کنيد، آن ها کسب و کار شما را به افراد بيشتري نشان خواهند داد.


خلاقيت در ارائه راهکار جديد


بازاريابي در اينستاگرام


تعريفي که ويکي پديا از اينستاگرام ارائه مي دهد اينچنين است:" اينستاگرام شبکه اجتماعي جهت به اشتراک گذاري فيلم و عکس است که محدود به دستگاه هاي همراه مانند موبايل و تبلت است. اين اپليکشين براي سيستم عامل اندرويد و IOS موجود است. در اين اپليکيشن علاوه بر آپلود تصاوير و به اشتراک گذاري آن ها، مي توانيد افکت ها جالبي رو تصوير بگذاريد و عکس هايي که کاربران ديگر به اشتراک مي گذارند را دنبال کنيد ، کامنت بگذاريد و يا آن هايي را که دوست داشتيد لايک کنيد و از ديگر امکانات اينستاگرام توان اشتراک گذاري پست ها در شبکه هاي ديگر مانند فس بوک، تويتتر، تامبلر و فليکر مي باشد . اين ويژگي هاي ذکر شده از دلايل محبوبيت اين شبکه اجتماعي در ميان مخاطبان مي باشد . همان طور که شرکت آن نيز بيان داشته است که شما مي توانيد ديجيتال مارکتينگ در اين شبکه امرار معاش کنيد تجربه هايتان، و خاطرات تان را با ديگران سهيم شويد. شما مي توانيد شخصيت شرکت خود را در اينستاگرام به نمايش بگذاريد و محصولات خودتان را به نمايش بگذاريد و به بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي بپردازيد . همچنين قابليت اينستاگرام در به اشتراک گذاري ويدئو ها فرصتي است جهت پاسخگويي به سوالات رايج مشتريان تان در مورد محصولات شرکت. تنها چيزي که شما را در استفاده از اينستاگرام محدود مي کند خلاقيت شماست! اگرچه، بر خلاف شبکه اجتماعي مشابه آن (پينترست)، اينستاگرام جهت بازگويي داستان برند شما طراحي شده است و نه فقط اشتراک عکس ها .


اکنون ما شش دليل جهت استفاده از اينستاگرام در تجارت الکترونيک را بيان مي کنيم


1) برقراري ارتباط احساسي با مشتريان از طريق به اشتراک گذاشتن عکس و فيلم و روابط عمومي


2) طبق آمارها دسترسي به صفحات برند در فيس بوک 6 درصد کاهش پيدا کرده است و اين موجب شده است تا کسب و کارها به دنبال يافتن راهي ديگر براي فروش محصولات خود از طريق


بازاريابي شبکه هاي اجتماعي باشند.


3) رشد سريع و فعال کاربران اينستاگرام يکي ديگر از اين دلايل مي باشد. اين اپليکيشن با داشتن بيش از 200 ميليون کاربر در ماه، سريع ترين شبکه اجتماعي در حال رشد در عصر حاضر است. اينستاگرام ادعا دارد که بيش از 200 ميليون کاربر فعال در ماه دارد.با بيش از 20 ميليارد عکس به اشتراک گذاشته شده و با ميانگين 60 ميليون عکس به اشتراک گذاشته شده در روز و 1?6 ميليارد لايک در هر روز، اينستاگرام تبديل به يک شبکه فعال بسيار بزرگ شده است. 4)تمرکز بر تجارت. اينستاگرام يک بخشي از محيط خود را مستقيما براي استفاده از تجارت اختصاص داده است و قصد دارد تا يک پايگاه تبليغاتي را در آينده اي نزديک معرفي کند. 5)بازاريابي دوستانه. برخلاف فيس بوک، اينستاگرام هيج راه و روشي براي محدود کردن آنچه افراد مي خواهند ببينند ندارد. هر پست براي کساني که آن را دنبال مي کنند قابل مشاهده است و در گالري و آرشيو ها باقي مي ماند. 6)بازاريابي تصويري، مشاوره برندينگ و برندينگ. به دليل سهولت استفاده از ابزارهاي اديت تصاوير، اين اپليکيشن براي بازاريابي تصويري و خلق برند بسيار مناسب است.


بازاريابي در اينستاگرام


چگونه از اينستاگرام استفاده کنيم؟


جهت شروع اين مراحل را دنبال کنيد:


اپليکيشن آن را از گوگل پلي، بازار يا . دانلود کنيد.


هنگامي که نصب شد، آن را باز کنيد


شما مي توانيد با ايميل خود و يا حساب فيس بوک خود وارد آن شويد.


پيشنهاد مي شود نام حساب کاربري خود را نام شرکت يا تجارت خود قرار دهيد که با برند خود در ارتباط باشد و در طراحي لوگو خود حتما عکسي از لوگوي برند خود در پروفايل خود قرار دهيد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شبکه ,اجتماعي ,اينستاگرام ,اشتراک ,بازاريابي ,کنيد ,اشتراک گذاري ,شبکه اجتماعي ,بازاريابي شبکه ,دنبال کنيد ,نمايش بگذاريد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درب و پنجره و شیشه آلماک آلومینیوم اخبار سایت بلگ بیست نانوایی رامین برش ليزر املاک آرش سربندان Emily رنگین کمان نمايندگي تعمير انواع يخچال و لباس شويي با ارزانترين قيمت معرفی فروشگاه هزارویک