آشنايي با استراتژي بازاريابي آنلاين چيست؟



امروزه در فضاي اينترنت تبليغات بسياري صورت مي گيرد که در حرفه ي طراحي سايت به آن ديجيتال مارکتينگ گفته مي شود در حقيقت ديجيتال مارکتينگ نوعي بازاريابي ديجيتالي مي باشد که افراد با استفاده از تمامي امکان موجود در اينترنت اقدام به تبليغ محصولات و خدمات مي کنند وليکن ديجيتال مارکتينگ سبب بدست آمدن اطلاعات بسيار ارزنده اي مي شود در واقع در بازاريابي ديجيتال افراد با استفاده از ابزار هاي چون: وب سايت، ايميل و شبکه هاي اجتماعي رفتار کاربران را تحليل و بررسي مي کنند تا در فروش محصولات و خدمات خود موفق تر عمل کنند.


ديجيتال مارکتينگ چيست؟ 


ابزار هاي مورد استفاده براي ديجيتال مارکتينگ


همانطور که گفته شد، بازاريابي ديجيتال و مشاوره سئو امروزه نقش بسيار موثر در جذب هرچه بيشتر مشتري و فروش بالاتر محصولات هر شرکتي دارد. به همين دليل در اينجا مي خواهيم چند نمونه از مهمترين ابزارهايي که در ديجيتال مارکتينگ مورد نياز مي باشد را بررسي کنيم.




  •  بازاريابي محتوا




بازاريابي محتوا، يک ابزار بسيار مناسب براي ديجيتال مارکتينگ کسب و کار هايي است که به صورت آنلاين فعاليت مي کنند. در بازاريابي محتوا شما ديگر دغدغه اي براي ارتباط با مشتريان نداريد تا بخواهيد آنها را قانع کنيد که از خدمات شما استفاده و يا محصولات شما را خريداري نمايند. در اين روش شما تنها بايد نياز مشتريان خود را شناسايي کند و با توليد يک محتواي بسيار خوب براي برطرف کردن نياز آنها فعاليت کنيد. در اين کار هرچه قدر که محتواي شما نياز مشتريان را بهتر برآورده سازد، مي توانيد باعث جذب هرچه بيشتر آنها شويد.



  •  شبکه هاي اجتماعي


 امروزه بيشتر کاربران از گوشي موبايل خود براي وب گردي و برطرف کردن نياز هاي خود در اينترنت استفاده مي کنند که در نتيجه آن وقت زيادي را در شبکه هاي اجتماعي سپري مي کنند. بنابراين شبکه هاي اجتماعي محل مناسبي براي تبليغ هر نوع کسب و کاري مي باشد.



  •  بازاريابي به صورت ويدئويي


?بارها برايمان پيش آمده است براي اطلاع از يک موضوع به سراغ اينترنت رفته ايم ولي حوصله خواندن مطالب و مقالات طولاني درباره آن را نداشته ايم و به جاي آن به دنبال ويدوئي هايي آموزشي درباره موضوع مورد نظر خود بوده ايم. مشتريان ما نيز از اين قاعده مستثني نبوده و ترجيح مي دهند تا از محتواي  ويدئويي به جاي محتواي متني براي برطرف کردن نياز خود استفاده نمايند. به همين دليل امروزه بازاريابي ويدئويي در ديجيتال مارکتينگ نقش بسيار موثري در موفقيت هرچه بيشتر کسب و کارها دارد.



  •  بازاريابي چريکي 


?اکثر کسب و کارهاي نوپا توان مالي لازم براي تبليغات ندارند و نمي توانند مانند رقباي خود که سالها در حال فعاليت هستند، خدمات و محصولات خود را به ديگر معرفي نمايند. اين گونه کسب و کار ها بايد از بازاريابي چريکي استفاده کنند. در اين روش بيشتر تمرکز بر روي مشتريان فعلي مي باشد. به طوريکه کسب و کار هاي نوپا به مشتريان فعلي بهترين و منحصر به فرد ترين خدمات را ارائه مي کنند تا آن مشتريان باعث جذب مشتريان ديگر شوند. به گونه اي که اين افراد از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما در جمع دوستان و اطرافيان خود صحبت مي کنند و آنها هم ناخودآگاه به سمت شما جذب خواهند شد. چرا که وقتي افراد تعريف محصولات و خدمات يک شرکتي را از زبان فاميل و افرادي که به آنها اعتماد دارند، بشنوند بيشتر از آنکه خود شرکت بخواهد از خدمات خود تعريف نمايد، به سوي آن جذب خواهند شد.



فرآيند ارتباطات شامل چهار مرحله فرستنده ، رمزگذاري، دستگاه تغيير دهنده ، رمزگشايي و گيرنده مي باشد که جز جدانشدني تمامي برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي به روش هاي مختلف مانند بازاريابي محتوا ، بازاريابي موتورهاي جستجوگر و روش هاي ديگر بازاريابي تماما از اين فرآيند پيروي مي کنند رمزگذاري دومين مرحله از فرايند ارتباطات را شامل مي شود که يک ايده و فکر خلاق را به يک آگهي قابل توجه و مخاطب پسند تبديل مي کند که آن را از طريق شبکه ها و وسايل ارتباط جمعي مانند تلويزيون راديو و مجلات مورد استفاده قرار مي دهد اين پيام ها به واسطه يکسري تغيير دهنده ها به مخاطب مي رسند سومين مرحله از فرآيند ارتباطات زماني شکل مي گيرد که توسط يک کانال ، شبکه يا يک وسيله ارتباطي پيام مارا به مخاطب انتقال مي دهد و رمز گشايي زماني شکل مي گيرد که اين پيام توسط يک يا چند حس دريافت مي شود مانند پيام هاي تلويزيون که توسط مخاطب هم ديده مي شوند و هم شنيده مي شود يکي از مشکلاتي که باعث مي شود تبليغات موثر نواقع نشود مشکلاتي است که باعث قطع شدن پيام و عدم تمرکز مي شود که در هر کدام از مراحل فرآيند برقراري ارتباط مي تواند اتفاق بيفتد.



 
نقش شبکه هاي اجتماعي درارتباطات بازاريابي



تبليغات و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي با کمک شبکه هايي مانند يوتيوب، اينستاگرام، فيس بوک و . در حال توسعه و پيشرفت هستند با توجه به يک تحقيق در سال 2011، 88 درصد از حجم فعاليت شبکه هاي اجتماعي براي بحث تبليغات استفاده مي شود در واقع گستره و پيشرفت حجم تبليغات در شبکه هاي اجتماعي در حال تسخير زندگي روزانه تمامي افراد جامعه مي باشند تبليغات در روش هاي گوناگون مانند تبليغات د رتلويزيون، استفاده از اپليکيشن ها و . به کار مي رود خيلي از روش هاي تبليغاتي که امروزه توسط کمپاني هاي بزرگ و مطرح به کار مي رود تهيه و توليد کليپ ها و انتشار دريوتيوب گوگل و ديگر شبکه هاي اجتماعي مي باشد.


نقش شبکه هاي اجتماعي درارتباطات بازاريابي


انواع مشاوره سازماني


 



  •  مشاوره شخصي: دادن مشاوره شخصي به کارکنان و کارمندان براي شناسايي و رفع مشکلات مالي و مشکلات خانوادگي و کمک به کارکنان براي سازماندهي کردن مشکلات خود

  •  مشاوره شغلي: بيان استانداردها و قوانين استاندارد و قوانين مرتبط به کار و در جريان قرار دادن کارکنان از فنون ديجيتال مارکتينگ و روابط عمومي جهت بقا در بازار و توسعه سازماني است



سازمان هاي بخش خصوصي به ويژه در ايران به سرعت در حال تاسيس مي باشدد اما لازمه موفقيت و پايداري استفاده از نطرات صاحب نظرات صاحب نظران و توسعه يافته است شرکت هاي توسعه يافته با ياري و م انسان هاي توسعه يافته تاسيس و دوام پيدا مي کنند مشاوره نقش حياتي و موثر در حيات مادي و معنوي انسان ها به خصوص در بهبود وضعيت مشاوره کسب و کار دارد  نياز طبيعي و پشتيبان او در تصميم گيري هاي منسجم و سنجيده مي باشد. باتوجه به عدم ثبات در کسب و کار امروزه اهميت استفاده از خدمات مشاوره اي بسيار پررنگ تر شده است.
در ادامه به روش هاي شناسايي رقيب و  موفقيت در کسب و کار خواهيم پرداخت.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : استفاده ,شبکه ,خدمات ,بازاريابي ,مشتريان ,محصولات ,ديجيتال مارکتينگ ,برطرف کردن ,کردن نياز ,هرچه بيشتر ,توسعه يافته
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

من و خودم و اینجانب و تنهاییم... هشت بهشت زندگی سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه مطالب سلامتی سلواچت,سلوا چت,ملودی چت,بیرجند چت,مشهد چت,مشتی چت فروشگاه خدمات مجازی مسجد صاحب الزمان علوم تربیتی فروش اقساطی آیفون