ديجيتال مارکتينگ ، ابزاري است که صاحبان کسب و کار ها مي توانند با استفاده از آن اقدام به تبليغ خدمات و محصولات خود در محيطي با جمعيت بسيار عظيم نمايند. در واقع در ديجيتال مارکتينگ با کمک ابزار هاي ديجيتالي مي توان در دنياي پر مخاطب اينترنت و فضاي مجازي که امروزه به شدت گسترش يافته است، خدمات و محصولات را به بهترين نحو ممکن ارائه نمود و مشتريان بيشتري را جذب کرد.
منظور از سئو بهينه کردن يک سايت براي موتور هاي جستجو مي باشد که با به کارگيري اصول سئو در طراحي سايت و تهيه محتواي خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سايت مورد نظر در رتبه بالاتري قرار خواهد گرفت و جايگاه بالا در صفحه نتايج يک موتور جستجو، مانند گوگل باعث مي شود که تعداد بازديد کنندگان آن سايت تا حد زيادي افزايش پيدا کند. از آنجايي که امروزه به دليل رقابت شديدي که در ميان صاحبان هر کسب و کاري وجود دارد، داشتن يک سايت که از نظر موتور جستجو در جايگاه بالايي قرار گيرد، اهميت بسيار زيادي دارد و اينکار منجر به افزايش تعداد بازديد کنندگان سايت و در نهايت جذب هرچه بيشتر مشتريان مي شود.
زماني که کاربران يک کلمه و يا عبارتي در موتور جستجو سرچ مي کنند و به دنبال پاسخي براي آن هستند، موتور جستجو سعي مي کند تا بهترين و مرتبط ترين پاسخ را براي آن کاربر به نمايش بگذارد. براي اين کار موتور هاي جستجو داراي الگوريتم هاي بسيار پيچيده اي هستند که بر اساس آن و با توجه به ميزان سرچ کاربران رتبه بندي سايت ها را تغيير مي دهند. بنابراين اگر سايتي بهينه و مبتني بر اصول سئو باشد، در زماني که موتور جستجو در حال يافتن بهترين پاسخ به سوال کاربر خود است، سايت شما اين شانس را دارد تا رتبه بالاتري در صفحه نتايج موتور جستجو پيدا کند.
بنابراين هنر اصلي در بازاريابي ديجيتال در اين است که بدانيم افراد از فعاليت در شبکه هاي اجتماعي چه هدفي را دنبال مي کنند و با شناسايي آن هدف ها بتوانيم براي آنها راهکار پيشنهاد داده و آنها را به سمت خود بکشانيم در يک مطالعه کلي مشخص شد که عموم مردم از زمان پيدايش اينترنتي و فضاي مجازي براي اهداف زير در آنها فعاليت مي کردند :
بنابراين اگر بتوانيم اين افراد سر در گم را به درستي در مسيري که ميخواهند قرار دهيم توانسته ايم روزانه افراد زيادي را براي کسب و کار خودمان به سرنخ تبديل کنيم و امر برندينگ و ديجيتال مارکتينگ را به درستي انجام دهيم . اگر بتوانيم با سرمايه گذاري بر روي آموزش هاي رايگان ، ارائه ي راه هاي ميانبر بخشي از دغدغه هاي افراد را حل کنيم به راحتي ميتوانيد مشتريان بالقوه را به مشتريان باالفعل تبذيل کرده و بازاريابي اينترنتي را به درستي انجان دهيم . بنابراين بهتر است پس از شناسايي نياز هاي کاربران با هوشمندي و طي کردن گام هاي زير فرآيند تبديل کردن آنها به سرنخ را به درستي انجام دهيم :
در ابتدا نياز آنها را به درستي شناسايي کنيم
استفاده از ابزار هاي بازاريابي ديجيتال باعث مي شود که صاحبان کسب و کار ها در مقايسه با روش هاي بازاريابي سنتي دسترسي خيلي سريع تر و راحت تري به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر اين استفاده از اين ابزار ها به هزينه بسيار کمتري در مقايسه با روش هاي سنتي دارد و در عين حال امکانات تبليغاتي بسيار متنوعي را در اختيار صاحبان کسب و کار ها قرار مي دهد.
تا اينجا به سئو و اهميتي که دارد پرداخته ايم. حال مي خواهيم ببينيم که منظور از شرکت سئو چيست؟
از آنجايي که به کارگيري اصول سئو در طراحي سايت کاري پيچيده و زمان بر مي باشد و هر کسي تجربه و اطلاعات کافي درباره آن را ندارد، اکثر افرادي که داراي کسب و کار هاي اينترنتي و يک وب سايت هستند به دنبال يافتن يک شرکت معتبر براي دريافت خدمات سئو در سايت خود مي باشند تا با کمک کارشناسان در اين زمينه و استفاده از تجربه هاي آنها بتوانند باعث بهينه سازي سايت خود براي موتور هاي جستجو و در نتيجه جذب بازديد کنندگان و مشتريان بيشتر شوند.
بنابراين شرکت هاي سئو داراي کارشناسان و متخصصاني هستند که به ارائه خدمات لازم براي بهينه سازي سايت ها مي پردازند. اين افراد در ابتدا به طور کامل سايت شما را مورد بررسي قرار مي دهند و بعد از آن استراتژي هايي که براي داشتن يک سايت سئو شده لازم مي باشد را به شما ارائه خواهند کرد.
درباره این سایت